Followers

Friday, December 3, 2010

Dh konvo!!!!

akhirnyer....
after menanti sekian lame..
slpas sabar n twakal ngan stiap dugaan n cubaan...
akhirnye aku dh sah sbg pmgang diploma perakaunan..
syukur sgt...

konvo smlm pn xla happening mne.. coz aku dpt sidang pg.. n dak batch aku yg len kbnyaknny kne sidang ptg.. dh la awl pg dh grak dr umah.. smpai sne sume org dh bratur, then tggu dlm hall almost 3hours.. dh la hp sume kt mama, aku shelai spinggang dlm hall 2...bosan jap.. ble nk nek stage je, kpala aku dh pning coz dr pg xmkn pape.. pe pn maintain cver snyum... after kuar hall, operasi cari mama n ayah yg xtau kt ne.. rse cm nk jrit je.. mama!! ayah!! dimana kalian... nsib jmpe wanie (ex-clasmate kt teknik dlu... xsgka jmpe dia.. hehe) then aku pnjam hp dia n call ayah.. at last, jmpe gak... after snap pic bbrape kping tuk knangan.. ngan pantasnye aku pulang jubah n ajk ayah g mkn... hahaha.. ssungguhnyer aku sgt lpar.... huhuhu

p/s : moral of this story, makesure bfast dlu sblum kuar umah... huhuh


graduation

More Congratulations Images at Jhocy.com


n 1 more thing... after bbrape lme aku terlupa psl zam, mlm tp aku mimpi aku dpt call dr zam.. trasa stg terkejut.. still terasa jntung ni berdebar ble aku dpt call 2.. dlm mimpi 2, zam call ckp dia ok je.. n jgn risau psl dia..
yg aku plak tlalu terkejut smpai terkelu lidah n just dngar je pe yg dia ckp..
tbe2 aku tjaga.. dh sbuh rpenyer.. n bru sdar sume 2 hnya mimpi...
n aku perlu trima hakikat yg zam sbnarnye dh xde...
Al-Fatihah utk Allahyarham Mohd Ramzizam Bin Ghazali...

with love,
-lisa-




No comments:

Post a Comment