Followers

Thursday, November 17, 2011

HAPPY BELATED 23RD BIRTHDAY TO ME.. :)

23tahun lalu.. tanggal 16 november jam 4.28pm.. lahir seorang anak kecil yang pada waktu itu telah memberikan senyuman dibibir ramai orang.. walaupun diketika itu ayah berada dikejauhan demi menjalankan tugas.. mama tetap gembira kerana mama sudah ada 'teman baru'..
berebut saudara mara mahu memberikan nama pada sikecil.. biasalah.. anak sulung even bukan cucu sulung.. tapi dalam keluarga ayah, waktu itu kelahiran cucu perempuan sangat dinantikan.. sebab cucu yang ada ramai lelaki jer.. :)

kini, sikecil bukan lagi anak kecil.. tapi dia sudah meningkat dewasa...
Syukur Alhamdulillah.. masih diberi kesempatan untuk hidup dibumi sementara ini.. :)

terima kasih yang teramat kasih kepada mama n ayah yang dah melahirkan dan membesarkan.. "thanks mama coz nyanyikan lagu 'selamat hari jadi' dengan penuh semangat untuk elly" :')
"thanks tuk adik2 coz sama2 nyanyi and doa macam2 yang baik untuk kakakmu ini"

terima kasih juta2 lemon kat kengkawan yang sudi ucapkan 'selamat ulang tahun' kat lisa.. kat henfon kat FB.. yang sudi doakan kesejahteraan hidup lisa.. lisa juga doakan agar korang semua panjang umur dan dimurahkan rezeki selalu.. :)

terima kasih juga kat clasmate lisa yang sudi nyanyikan lagu 'happy birthday' kat lisa.. sangat terharu oke... thanks n luv u guys.. :)


sekarang lisa dah 23 tahun.. banyak kan nombor tu??? :)
sama juga dengan lisa punya wish.. pun banyak gak..

umur 22 tahun banyak mengajar lisa untuk lebih merancang hidup.. walaupun kita memang xtau apa yang akan jadi esok.. tapi, sekurang-kurangnya kita merancang.. kan?

dalam umur 22 tahun juga banyak pengalaman yang lisa dapat.. yang mengajar lisa lebih berhati2.. belajar dari kesilapan.. menghargai setiap yang lisa miliki (especially famly n frens) disamping banyak gak benda baru yang lisa belajar... :) bila baca balik entry lama2.. tersenyum sendiri pun ada.. hahaha... macam2 la lisa ni...


*diri sendiri jadi org terakhir yang wish bday kt lisa... hukhukhuk...


with love,
♥lisa♥

No comments:

Post a Comment