Followers

Tuesday, January 15, 2013

AiShiteru Ya Allah

pagi ini terasa sangat sayu,
mengenangkan hala tuju kehidupan yang semakin hari semakin hampir dengan ilahi,
dengan umur yang semakin meningkat,
terasa amat penat,
dan segalanya hanya mampu diluahkan kepada yang Esa,

diatas hamparan sejadah,
kuluahkan segalanya,
terasa diri ini terlalu kerdil dihadapanMu,
Ya Allah, ampuni aku,

aku hanya ingin menjadi yang terbaik,
untuk diriku,
dan menjadi anak yang taat kepada kedua ibu bapaku,



Ya Allah, aku sedar aku tidak layak untuk kesyurgaMu,
namun, aku tidak sanggup menanggung siksa di nerakaMu,
aku bermohon, ampuni segala dosaku, dan kau terimalah taubatku,

sesungguhnya aku redha dengan takdirMu,
meletakkan dimana  tempat aku berada,
dengan setiap ujianMu,
Membuatkan aku semakin dekat padaMu,

Ya, Allah, aku rindu akan syurgaMu,
adakah tempat untuk aku diSana?

AiShiteru Ya Allah.. :')

.
 

No comments:

Post a Comment